بارسلونا VS ساراگوسا.

اسلایدر

.morelink a{background:url(http://www.mihanshared.com/vo47b7kaq8/logobanner/edame2.gif) no-repeat; width:200px; height:36px; float:right} .morelink a:hover {background:url(http://up.ir-fun.ir/Pictures/%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%87_%D9%85%D8%B7%D9%84%D8%A8.gif) no-repeat; width:200px; height:36px;} نظر کادر پزشکی بارسا : احتمال حضور مسی در بازی برگشت

فقـــــط بارســــــــلونا
وبلاگي درباره ي باشگاه فوتبال بارسلونا و رويداد هاي آن

آيكون وبلاگ

وبلاگ هاي دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقـــــط بارســــــــل





تعداد بازدید :

نظر کادر پزشکی بارسا : احتمال حضور مسی در بازی برگشت

کادر پزشکی باشگاه بارسلونا نظر خود را در خصوص مصدومیت ستاره آرژانتینی تیم اعلام کرد.

 
لیونل مسی پس از مصدومیت در دیدار مقابل پاری‌ سن ‌ژرمن در دور رفت مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی مقابل مایورکا در لالیگا را از دست خواهد داد و حضور او برای بازی برگشت لیگ قهرمانان به روند بهبودی او بستگی دارد.
به گزارش اسپورت،کادر پزشکی باشگاه فاش کرده است که مصدومیت همسترینگ مسی قطعا او را از بازی هفته آینده در لالیگا مقابل مایورکا محروم خواهد کرد. این در حالی است که حضور او در بازی‌های آینده به روند بهبودی‌اش بستگی دارد.شماره ۱۰ بارسلونا در پایان نیمه اول درد شدیدی را در همسترینگ زانوی راست خود احساس کرد تا سسک فابرگاس در نیمه دوم به جای وی به زمین بیاید.
[ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, ] [ 16:53 ] [ Justfcb ]
تعداد بازدید :

بارسلونا ۵-۰ مایورکا / جشنواره گل در شب بازگشت آبیدال

بارسلونا با حضور بازیکنانی که عمدتا در این فصل ذخیره بوده‌اند توانست مایورکا را شکست دهد. آبیدال هم در این مسابقه به میادین بازگشت. سسک فابرگاس هم رکورد جالبی از خود به جا گذاشت.

بارسلونا در دیداری سراسر برتر توانست مایورکا را پنج بر صفر شکست دهد. غول‌های کاتالان بدون بسیاری از بازیکنان اصلی خود در این مسابقه به میدان رفتند و بازی را هم با یازده نفر نتوانستند به پایان ببرند.

سسک فابرگاس در پست شماره ۹ کاذب فوق‌العاده بود و سه گل زد و دو گل هم ساخت تا تیمش برنده شود.

بیست دقیقه طول کشید تا تیم تیتو ویلانووا مقاومت جزیره‌نشینان را در هم بشکند. فابرگاس پس از یک و دویی عالی با الکسیس سانچس دروازه آواته را باز کرد. دو دقیقه از این گل گذشته بود که شوت فابرگاس را آواته ناقص دفع کرد و الکسیس سومین گل خود در لالیگا را در برگشت به ثمر رساند.

بارسلونا در دقیقه ۳۷ گل سوم را زد. فابرگاس با یک و دویی دیگر با الکسیس صاحب موقعیت شد و آن را به گوشه دروازه فرستاد. تنها دو دقیقه بعد دوباره الکسیس گل زد. این بار پاس عالی فابرگاس به او رسید و این مهاجم شیلیایی قدر فرصت را دانست و آن را گل کرد.

بارسا گل پنجم را در ثانیه پنجاهم نیمه دوم زد. فابرگاس روی پاس آندرس اینیستا به پیش تاخت و گل زد. این اولین هت‌تریک یک بازیکن اسپانیایی برای بارسلونا از سال ۲۰۰۱ تاکنون است. هت‌تریک قبلی اسپانیایی‌ها برای بارسا را لوییس انریکه انجام داده بود.

الخاندرو آلفارو برای مایورکا یک گل زد اما داور آن را آفساید اعلام کرد.

سپس جاناتان دوس‌سانتوس، جرارد دولوفو و اریک آبیدال برای بارسا به میدان رفتند که بازگشت آبیدال پس از طی دوران نقاهت پس از پشت سر گذاشتن سرطان کبد با تشویق شدید طرفداران همراه بود. الکسیس هم که در اواسط نیمه دوم آسیب دیده بود نتوانست بازی را ادامه دهد و مجبور به ترک میدان شد، اما چون بارسا سه تعویضش را انجام داده بود بازی را ده‌نفره ادامه داد.

در مایورکا جیووانی دوس‌سانتوس تلاش می‌کرد به تیم سابقش گل بزند که موفقیتی نداشت.

در آخرین دقایق هم دولوفو موقعیت خوبی داشت که در محوطه جریمه حریف سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

بارسا به این ترتیب فاصله را با رئال به همان ۱۳ امتیاز پیشین برگرداند. مایورکا هم با توجه به برد دپورتیوو مقابل ساراگوسا در قعر جدول قرار گرفت.

[ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, ] [ 16:48 ] [ Justfcb ]
تعداد بازدید :

کمپانی در تیررس بارسا

به گزارش مطبوعات بریتانیا، بارسلونا می خواهد در تابستان برای به خدمت گرفتن وینسنت کمپانی مدافع منچستر سیتی دست به کار شود.

دیلی میل بر این باور است که آبی اناری ها با این امید که به مشکلات اخیر خط دفاعی خود پایان دهند، قصد دارند تا در پایان فصل پیشنهادی برای به خدمت گرفتن این مدافع بلژیکی ارائه کنند.

تیتو ویلانوا که در حال حاضر خاویر ماسکرانو و کارلس پویول را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، از باشگاه درخواست کرده که شرایط انتقال این مدافع مستحکم را در تابستان بررسی کند.

دیگر گزینه های بارسا برای این پست، مت هاملس مدافع بورسیا دورتموند و البته سرجیو راموس می باشند.

اما به گزارش مطبوعات انگلیس بارسا در تابستان سعی خواهد کرد تا با وسوسه کردن کاپیتان آبی های لندن او را به بندر بارسلون بکشاند.

[ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, ] [ 16:47 ] [ Justfcb ]
تعداد بازدید :

آبیدال : نمیخواستم بدون اینکه دوباره بازی کنم از فوتبال کناره گیری کنم

بعد از بازی کردن در برابر مایورکا، آبیدال از خانواده اش و “همه ی کسانی که به او کمک کردند، بدون آن ها من نمیتوانستم این کار را انجام دهم” تشکر کرد

 او که در barca TV و در برنامه ی ‘El Marcador’ به صحبت پرداخت،  توضیح داد که :”فوتبال زندگی من است و نمیخواهم به آن پایان دهم بدون اینکه قبلش بازی کنم. نمیخواهم اینچنین از فوتبال خداحافظی کنم و برای بازگشت به آن مبارزه خواهم کرد”    

اریک آبیدال در بازی شنبه، با بازگشت به زمین بازی پس از بیش از یک سال جنگ با بیماری و عمل پیوند کلیه، تمام توجهات را به خود جلب کرد. آبیدال اصرار داشت که از افراد و هوادارانی که او را حمایت کردند تشکر کند : «بدون خانواده ام و افرادی که من را حمایت کردند هرگز نمیتوانستم این دوره را پشت سر بگذارم.» پسر عموی او کلیه خود را به او اهدا کرده و آبیدال تشکر ویژه ای از او کرد : «او مهم ترین شخص در این میان بود. او هرگز در یک بیمارستان بستری نبوده و بخاطر من برای اولین بار این کار را انجام داد. من اینجا در برابر دوربین ها هستم اما او مهم ترین شخص در این میان است.»

روحیه جنگندگی

آبیدال گفت : «زمانی که آنها به من گفتند که بیماری من مجددا عود کرده است دقیقا وضعیت ذهنی را پیدا کردم که در ابتدای بیماری داشتم، در واقع فقط به ادامه دادن و درمان و مجددا بازگشت فکر میکردم. فوتبال زندگی من است و من نمیخواستم بدون بازگشت دوباره به زمین، آن را برای همیشه رها کنم. من نمیخواستم بدین شکل فوتبال را رها کنم و برای بازگشت جنگیدم.» او اضافه کرد:«موضوع این بود که من میتوانم دوره فوتبال ام را به پایان ببرم و اگر احساس کنم که این امکان را دارم برای یک یا دو سال دیگر ادامه خواهم داد.» او همچنین پذیرفت که میتوان به عنوان الگویی برای سایر مردم که در وضعیت مشابهی هستند یک الگو باشد و گفت : «اجازه ندهید که بیماری شما را از پا بیاندازد.» این روز من است آبیدال واقعا برای هم تیمی های خود دلتنگ شده بود. او گفت : «آنها بیش از یک خانواده هستند و من میخواستم برای کمک به آنها برگردم.» و زمانی که تیتو از او خواست که در صورت آمادگی به زمین بازگردد آبیدال گفت که آماده است : «امروز روز من است. تیتو در حالی از من خواست وارد زمین شوم که شانس دیدن تمرینات من را نداشت و نمیدانست در چه سطحی از آمادگی هستم. من در جواب به او گفتم که برای چند دقیقه بازی کردن شرایط مناسبی دارم.» آبیدال همچنین پیغامی را که تابستان گذشته از تیتو دریافت کرده بود بازخوانی کرد، زمانی که به او گفت : «اگر تو قدرت کافی را داری و میخواهی که برگردی، ما تا زمانی که لازم باشد منتظر خواهیم ماند. جنگ تو، قدرت ماست.» و اذعان کرد : «آنها یک کمک واقعی برای من بودند زیرا به وضوح گفتند که زمان لازم برای درمان ام را در اختیار خواهم داشت.» او همچنین تشکر ویژه ای از «خوانخو برائو» (Juanjo Brau) تمرین دهنده خود، کرد که به او گفته بود : «عجله کن. تو باید خود را آماده کنی. ما به بازگشت تو و کمک تو به تیم نیاز داریم.»

تجلیل از سوی الکسیس

الکسیس بعد از بثمر رساندن گل دوم خود از آبیدال تشکر کرد، به سمت نیمکت رفت و آبیدال را در آغوش گرفت. این مدافع فرانسوی توضیح داد :” این روزی برای الکسیس و سسک بود – آن ها مستحق چنین چیزی بعد از همه ی تلاش هایی که انجام دادند، بودند”

[ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, ] [ 16:46 ] [ Justfcb ]
تعداد بازدید :

بازگشت آبیدال بعد از۴۰۲ روز غیبت

ستاره فرانسوی بعد از غیبتی طولانی برای بارسا به میدان رفت و تمام هواداران بارسا با ورود او به زمین، سرپا او را تشویق کردند

در بازی شنبه شب بارسلونا مقابل مایورکا در ورزشگاه نوکمپ بود که اریک آبیدال ۴۰۲ روز بعد از انجام آخرین بازی اش با پیراهن بارسلونا مجددا برای این تیم وارد زمین شد.

با ورود او به زمین مسابقه، تمام هواداران حاضر در نوکمپ سرپا او را تشویق کردند تا یکی از باشکوه ترین تشویق ها برای یک بازیکن در تاریخ باشگاه بارسلونا برای این ستاره فرانسوی ثبت شود.او که دردقیقه ۶۹ بازی به جای جرارد پیکه برای تیمش به میدان رفت بعد از مبارزه ای طولانی با یکی از سخت ترین بیماری های دنیا حالا به ترکیب بارسلونا بازگشته.

اریک آبیدال فرانسوی در ماه مارس سال گذشته میلادی زیرتیغ جراحی رفت و عمل پیوند کبد را انجام داد و حالا بعد از حدود یک سال می تواند در یک بازی حرفه ای و رسمی به میدان برود.

آبیدال قبل از ورود به زمین، چند ثانیه ای دعا خواند و بعد از ورود به زمین، هم تیمی هایش را درآغوش گرفت. آخرین باری که آبیدال در یک بازی رسمی پیراهن بارسلونا را برتن کرده بود ۴۰۲ روز پیش بود. با ورود او به زمین هواداران یکصدا نام او را صدا می کردند و به شدت به تشویق او می پرداختند

 

گرم کردن آبیدال و تشویق تماشاگران + ورود او به زمین + اولین ضربه او به توپ

کیفیت خوب : mediafire

کیفیت عالی : mediafire

 

[ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, ] [ 16:44 ] [ Justfcb ]
تعداد بازدید :

گل آفساید زلاتان

در دیدار تیم‌های پاری سن ژرمن و بارسلونا گل زلاتان ایبراهیموویچ در موقعیت کاملا  آفساید به ثمر رسید.

 

این تساوی در شرایطی رقم خورد که زلاتان ایبراهیموویچ در موقعیت آفساید توپ را وارد دروازه کاتالان‌ها کرد و کمک داور این صحنه آفساید را تشخیص نداد.

Gift of the Day: Zlatan’s equalizer

[ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, ] [ 11:28 ] [ Justfcb ]
تعداد بازدید :

مصدومیت مسی از ناحیه همسترینگ و ماسچرانو به دلیل پارگی رباط میانی

مسی به دلیل  مصدومیت نتوانست در نیمه دوم بازی کند و قرار بود در همان نیمه اول تعویض شود.
 
مسی در بازی مقابل پاریسن ژرمن از ناحیه همسترینگ پای راستش آسیب دید . مسی در همان نیمه اول قرار بود جایش را به سسک فابرگاس بدهد اما این تعویض به دلیل متوقف نشدن جریان بازی در بین دو نیمه روی داد.

باشگاه بارسلونا در بیانیه‌ای نوشته است : « مسی دچار آسیب از ناحیه همسترینگ راست شده . لئو چهارشنبه معاینه می‌شود تا شدت مصدومیتش مشخص گردد. »
ماسچرانو هم به دلیل پارگی رباط میانی در جریان بازی با پاری سن-ژرمن شش هفته دور از میادین خواهد بود.

او در دقایق پایانی بازی مجبور به ترک میدان شد و مارک بارترا جانشین او شد.

ماسچرانو البته یک کارت زرد هم در این مسابقه دریافت کرد که باعث شد بازی برگشت را از دست بدهد .

 

[ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, ] [ 11:24 ] [ Justfcb ]
تعداد بازدید :

پاریسن ژرمن ۲-۲ بارسلونا

لیونل مسی در این دیدار مصدوم شد و پاریسن ژرمن با گلی که در آخرین ثانیه بازی زد بازی را به تساوی کشاند.

 

دو گل بسیار دیرهنگام تساوی دو بر دو پاری سن-ژرمن و بارسلونا را در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان رقم زد.

تیتو ویلانووا سرانجام به نیمکت بارسلونا برگشته بود. اما بازگشت او با مصدومیت لیونل مسی همراه شد.

پی اس جی بازی را با انرژی خوبی آغاز کرد و یک بار ضربه ایستگاهی زمینی زلاتان ایبراهیموویچ را ویکتور والدس عالی دفع کرد. پاریسی‌ها با وجود این شروع خوب نتوانستند به گل برسند.

بارسلونا سپس کم‌کم بازی را در دست گرفت و یک بار ضربه آندرس اینیستا با فاصله‌ای بسیار اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

پنج دقیقه به پایان نیمه اول مانده بود که لیونل مسی با وجود مصدومیت گل اول دیدار را زد. او که زانوی چپش خونی شده بود روی پاس بیرون پای حیرت‌انگیز و فوق‌العاده دنی آلوز از پشت محوطه جریمه از تله آفساید گریخت و توپ را با همان پای چپ از زاویه بسته وارد دروازه کرد.

مسی در همان نیمه اول قرار بود تعویض شود اما در نهایت بین دو نیمه جای خود را به سسک فابرگاس داد.

بارسا در نیمه دوم دو موقعیت عالی داشت که هر دو را الکسیس سانچس به هدر داد.

پاری سن-ژرمن در دقیقه ۷۹ در شرایطی جنجالی به گل تساوی رسید. روی یک ضربه ایستگاهی، تیاگو سیلوا ضربه سری عالی زد و توپ را به تیر کوباند. در برگشت، زلاتان ایبراهیموویچ که به وضوح در آفساید قرار داشت توپ را به گل تبدیل کرد.

بازی در اواخر آن به جنجال کشیده شد و یک بار هم زلاتان در حالی موقعیتی عالی یافت که دو بازیکن بارسلونا که آفساید را پر کرده بودند هر دو به دلیل برخورد سرشان به هم روی زمین افتاده بودند.

سرانجام بارسا در دقیقه ۸۹ گل دوم را زد. سالواتوره سیریگو پای الکسیس را گرفت و روی او خطا کرد. چابی ضربه را به گل تبدیل کرد.

اما در دقیقه ۹۴ بود که پی اس جی که خود را عملا حذف‌شده می‌دید توانست امید خود را زنده کند. بلز ماتیدی با آخرین ضربه بازی شوتی محکم زد که توپ به پای مارک بارترا، مدافع تازه‌ وارد بارسلونا برخورد کرد و از کنار دستان ویکتور والدس وارد دروازه شد. والدس که نمایش خوبی در این مسابقه داشت می‌توانست با واکنشی سریع توپ را دفع کند اما او هم اشتباه کرد و بازی مساوی شد.

[ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, ] [ 11:12 ] [ Justfcb ]
تعداد بازدید :

الکس سانگ بارسایی شد

با ۱۹ میلیون یورو بالاخره آرسنال راضی شد

2012-08-20 LLEGADA ALEX SONG 008-Optimized

سایت رسمی باشگاه دقایقی پیش انتقال الکس سانگ به بارسلونا را قطعی دانست و این بازیکن دوشنبه در کلینیک باشگاه آزمایش میدهد

حالا الکس سانگ چهارمین بازیکنی است که از آرسنال به بارسا پیوسته

پیش از این تیری آنری،الکساندر هلب،سسک فابرگاس از تیم آرسن ونگر به بارسا پیوستند

هافبک کامرونی هفت فصل را در تیم آرسنال سپری کرد.او که بعنوان بازیکنی نوجوان از باشگاه باستیا به آرسنال ملحق شد در 204 بازی برای تیم لندنی به میدان رفت و 10 گل نیز به ثمر رساند.اما در فصل آخر حضور خود در آرسنال 14 پاس گل به ثبت رساند.
 آرسنال همچنین اولین بازی خود در لیگ برتر را با تساوی نا امید کننده خانگی 0-0 مقابل ساندرلند به اتمام رساند تا ونگر برای بازسازی ترکیب تیم خود به منظور رسیدن به عنوانی در این فصل مجددا تحت فشار باشد.

[ شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, ] [ 18:10 ] [ Justfcb ]
تعداد بازدید :

۱۵ سال با ژاوی

 

۶۶۵ مسابقه رسمی … ۷۵۷ مسابقه در کل

[ شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, ] [ 16:32 ] [ Justfcb ]
تعداد بازدید :

۹ گل برتر تاریخ باشگاه بارسلونا

۹ گل برتر تاریخ بارسلونا که بسیار زیباست . تقدیم به همه هواداران آبی اناری ها

 

http://upload7.ir/images/01182001811887258621.png

دانلود با کیفیت خوب ( حجم ۱۶ مگا بایت ):mediafire 

دانلود با کیفیت عالی ( حجم ۵۱ مگابایت ) : mediafire

[ شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, ] [ 16:30 ] [ Justfcb ]
تعداد بازدید :

به خانه خوش آمدی، تیتو

بعد از سپری کردن دو ماه در نیویورک، تیتو ویلانووا در این هفته به بارسا باز خواهد گشت

 

 

تیتو ویلانووا، سرمربی بارسا بعد از گذشت ۲ ماه و سپری کردن این مدت در نیویورک، این هفته به بارسلونا بازخواهد گشت. تیتو ۲۱ ژانویه برای درمان به نیویورک رفت و این هفته به پایتخت کاتالان ها باز خواهد گشت.

یوردی رورا در این مدت دو ماهه هدایت تیم را بر عهده داشت و برای گرفتن تصمیمات مهم با ویلانووا در تماس بود. اما جایگاه ویلانووا بر روی نیمکت همیشه برای وی خالی نگه داشته شد و در این هفته اعضای تیم به رئیس خود خوش آمد خواهند گفت، به خانه خوش آمدی تیتو.

[ شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, ] [ 16:26 ] [ Justfcb ]
تعداد بازدید :

کارلو آنچلوتی، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است در رویارویی تیمش مقابل بارسا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، تیم کاتالانی از شانس بیشتری برای صعود به مرحله بعد برخوردار است اما تاکید کرد که آبی و اناری ها شکست ناپذیر نیستند.

 


پاریسی ها با پیروزی مقابل والنسیا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، پای به جمع ۸ تیم برتر رقابت ها گذاشتند و اکنون باید با بارسا روبرو شوند.

آنچلوتی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما شانس خودمان را داریم. ما مقابل یکی از بهترین تیم های دنیا بازی می کنیم و آماده شدن برای این دیدار، برای ما بسیار هیجان انگیز خواهد بود. ما برتر از حریف نیستیم اما فکر نمی کنم که تیمی شکست ناپذیر در فوتبال وجود داشته باشد. ما برای پیروزی تلاش خواهیم کرد. "

سرمربی ایتالیایی تاکید کرد بازیکنان تیمش در حال حاضر باید روی دیدارهای لیگ فرانسه تمرکز کنند.

" بارسا تیمی فوق العاده با بازیکنانی بسیار با کیفیت است. روی کاغذ، بارسا شانس بیشتری برای رسیدن به نیمه نهایی دارد اما هر اتفاقی ممکن است. این زیبایی فوتبال است. من به تیمم اطمینان دارم و می توانیم صعود کنیم. اما امروز به بازیکنانم گفتم که هدف اصلی ما قهرمانی در لوشامپیونه است. ما باید تمرکزمان را حفظ کنیم و من انتظار دارم آنها در دیدار امشب مقابل سن اتین و دیدار بعدی برابر مون پلیه تمام تلاش شان را بکنند. بعد از آن می توانیم به دیدار مقابل بارسا فکر کنیم. "

[ پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, ] [ 12:0 ] [ Justfcb ]
تعداد بازدید :
[ یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, ] [ 17:4 ] [ Justfcb ]
تعداد بازدید :

مستند مسی در سال ۲۰۱۲ – Magic Of Messi

مستند زیبای لیونل مسی در سال ۲۰۱۲ پخش شده از شبکه SKY SPORT با سه کیفیت و لینک مستقیم

 


   

http://s2.picofile.com/file/7611548595/Magic_Of_Messi.jpg

۱۲۳۰ مگابابت|۲۲:۲۶ دقیقه |کیفیت HD 720 |فرمت:MKV

DOWNLOAD

865 مگابابت|۲۲:۲۶ دقیقه |کیفیت HD 720 |فرمت:MKV

DOWNLOAD

243 مگابابت|۲۲:۲۶ دقیقه |کیفیت ۴۸۰p |فرمت:MKV

DOWNLOAD

[ شنبه 3 فروردين 1392برچسب:, ] [ 15:37 ] [ Justfcb ]
تعداد بازدید :

ستاره آرژانتينی بارسا می تواند در بازی بعدی در لاليگا مقابل سلتاويگو به دومين بازيكنی تبديل شود كه به تمام تيم ها گل زده باشد.مسی نيز توانسته است در 19 بازی پياپی در لاليگا گلزنی كند


لئو مسی دوباره می تواند ركورد ديگری را در كتاب ركورد ها به نام خودش را ثبت كند.اگر لئو مسی بتواند 1 گل ديگر پس از مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 و مسابقات دوستانه مقابل سلتاويگو در تاريخ سی مارس(18.00)به ثمر برساند بار ديگر می تواند ركورد ديگری را به نام خودش ثبت كند.


19 بازی پشت سر هم


از آن موقعی كه بارسا توانست مايوركا را 4-2 شكست دهد در تاريخ 11 نوامبر لئو مسی توانسته است 18 بازی پشت سر هم گلزنی كند و در اين 18 بازی 29 گل به ثمر برساند و او در كل توانسته است در لاليگا 42 گل به ثمر برساند.او می تواند در بازی بعدی در لاليگا مقابل سلتاويگو گلزنی كند و در 19 بازی پياپی در لاليگا گلزنی كند و ركورد جديدی را به نام خود ثبت كند.


تنها سلتاويگو كه قربانی لئو مسی نشده است در راه است


آخرين بازی كه لئو مسی در ليگ در نيوكمپ موفق به گلزنی نشد در برابر سلتاويگو بود.تمام 18 تيم ديگر در لاليگا قربانی لئو مسی شده اند به غير از سلتاويگو است و حداقل اين 18 تيم در مقابل مسی 1 گل دريافت كرده اند.


مسی ميتواند در مقابل سلتاويگو گلزنی كند و خودش را به بازيكنان ديگری كه توانسته اند به اين ركورد دست يافته اند برسد.رونالدو در فصل گذشته موفق شد به اين كار دست يابد ، ببتو با لاكرونيا در سال 1992/93 و بالتازار هم با تيم اتلتيكومادريد در سال 1988/99 توانسته بودند به اين ركورد دست يابند.

[ جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, ] [ 10:51 ] [ Justfcb ]
تعداد بازدید :

لئو مسی و آندرس اينيستا از تيم بارسلونا جايزه IFFHS را دريافت كردند

فدراسيون بين المللی تاريخ و آمار فوتبال (IFFHS) تيم بارسلونا را به عنوان بهترين تيم سال 2012 انتخاب كرد.

لئو مسی و آندرس اينيستا نيز به عنوان بهترين گلزن و بهترين بازيساز انتخاب شدند

بارسلونا به عنوان بهترين تيم در سال 2012 انتخاب شد. بارسلونا هم برای چهارمين سال پياپی اين جايزه را دريافت كرد.علاوه بر اين هم مسی و اينيستا هم به عنوان بهترين گلزن و بهترين بازيساز انتخاب شدند.

اينيستا كه به عنوان بهترين بازيساز سال 2012 انتخاب شد، چهار سال پياپی همين جايزه را ژاوی كسب كرده بود. لئو مسی هم برای دومين سال پياپی به عنوان بهترين گلزن جهان انتخاب شد.

[ جمعه 2 فروردين 1392برچسب:اخبار, ] [ 10:48 ] [ Justfcb ]
تعداد بازدید :

سرمربی سانتوس در گفتگو با رادیو سارسا اعلام کرد که ستاره برزیلی بعد از ترک فوتبال این کشور، کارش را در تیم آبی اناری شروع می کند؛ حالا یادر سال ۲۰۱۳ یا۲۰۱۴

 موریسی رامالیو، سرمربی سانتوس در گفتگو با رادیو سارسا اعلام کرد که نیمار بعد از جدایی از این تیم به بارسلونا خواهد رفت . هرچند که از زمان وقوع این اتفاق صحبتی نکرد.

رامالیوی برزیلی در صحبت هایی گفت:« نمی دانم که نیمار حالا سانتوس را ترک می کند یا کمی دیرتر ولی به باور من او برای بارسلونا بازی خواهد کرد.»

 

سرمربی سانتوس: نیمار به بارسا می رود؛ فقط زمانش مشخص نیست


سرمربی باشگاه سانتوس به علاوه به این نکته اشاره کرد که بارسلونا ایده آل ترین باشگاه برای نیمار است و گفت:« بارسلونا تیمی است که بیش از هرتیم دیگری به درد نیمار می خورد؛ چون سبک فوتبالی مشابه با سانتوس دارند. اگر من قرار باشد برای نیمار تیمی انتخاب کنم، معتقدم که بارسلونا بهترین تیم برای اوست.هرچند که او تا سال ۲۰۱۴ با ما قرارداد دارد.»

روزنامه آ.اس با بازتاب این صحبت ها از قول رامالیو نوشته:« افرادی که نگران کارنامه ورزشی نیمار هستند می گویند که او تا سال ۲۰۱۴ در سانتوس خواهد ماند و بعدش به بارسلونا خواهد رفت.»

[ دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:, ] [ 13:24 ] [ Justfcb ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
Just FCB

اين وبلاگ رو تقديم مي كنم به كساني كه طرفدار شديد بارسلونا هستند
آرشیو مطالب
امکانات جانبي
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 5076
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)